... pieni,
olet vasta aloittanut tai
vasta suunnittelet perustamista,
voit myydä tai valmistaa,
tuotteita tai palveluja
 


Yrityksesi
voi olla...

___________________

Navigo Brahe Oy:llä
on tarjota ohjelmisto-
ratkaisuja moneen
tarpeeseen!

Jo yli 20 vuotta!


 

... keskisuuri tai suuri,
teillä on useita työntekijöitä,
tai useita toimipaikkoja,
katso alempaa mitä kaikkea meillä on tarjottavana.

 


ETUSIVU REFERENSSIT VERSIOPÄIVITYKSET PALAUTE TILAA HINNASTO YHTEYSTIEDOT


 

NBR - KirKas

Kokonaisvaltainen kirpputori -yritysten kassa- ja hallintajärjestelmä.
Kaikki yhdessä ohjelmassa!


 

 Asiakkaan näkökulmasta

 Motto:
 Tyytyväinen asiakas palaa toisenkin kerran.
 

Tavoitteemme

Tuoda toiminnallesi lisäarvoa yrityksen
ja asiakkuuksien hyvällä hallinnalla! 

Yrittäjän mielestä

Motto:
Mitä vähemmän turhaa työtä, sen parempi!


 Asiakkaat, jotka tuovat
 tuotteitaan myyntiin,
 arvostavat aina selkeitä
 raportteja, joustavaa ja
 mutkatonta palvelua.

 Kassaan yhdistetty
 maksupääte luo kuvan
 yrityksestä, joka on
 tosissaan ja on panostanut
 toiminnan jatkuvuuteen.

 Monet haluavat tietää paljonko
 myyntiä on kertynyt tähän
 päivään saakka. Ja jotkut
 haluavat tietää, paljonko on
 myyty viime kerran jälkeen.

 Asiakkailla, niin mukavia kuin
 he ovatkin, on joskus hankalia
 toiveita ja pyyntöjä ;-D

 Yllätys on suuri ja hymy
 herkässä kun myyjä kertoo
 hetkessä, kuinka paljon
 kimppapöydän kukin myyjä on
 saanut myytyä.

 Ja ne viivakoodilaput tai
 -tarrat, miten käteviä ja
 helppoja käyttää, mahtavaa!

 Monta muutakin toivetta ja
 pyyntöä on, mitä myyjä voi
 toteuttaa, uudella hienolla
 kassajärjestelmällä!


 

   


Antiikkiahan se on, suotta sitä on muuksi sanoakaan!

Nyt siitä on mahdollisuus päästä eroon ja hallitusti. Asiakas, myyjä ja kirpparin pitäjä, kaikki ovat tyytyväisiä.

Kirpparin pitäjä senkin vuoksi, kun homma on niin perusteellisesti hanskassa - ja vielä helposti - ja kun työ on nyt paljon mukavampaa kuin ennen - ja noin hävyttömän edullisesti vielä!



PÖYTÄVARAUKSET KARTTANA


Varauskartta on helppolukuinen ja samassa näkymässä on kaikki oleellinen tieto pöytätilanteesta, mikä on varattu / vapaa, kuka varannut, onko satunnainen vai vakiovuokraaja, toistaiseksi varattu, alennus-päivät ja -prosentit, kaikki haluamaltasi ajanjaksolta.

Ja ne varaukset, todella helppoja tehdä, klik - klik ja se on siinä!

 

    


 

PÖYTÄVARAUSTEN JA PALVELUJEN MAKSUT

Pöytävarauksien maksu on hyvin dynaaminen, ohjelma valitsee automaattisesti ensin kaikki maksettavaksi. Jos sovitte asiakkaan kanssa, että hän maksaa osan, poistat vain rukseja päivien kohdalta. Ruksittomat jäävät odottamaan seuraavaa maksukertaa. Tai annat maksuttomia päiviä, tuosta vain.

Pöytävuokrissa ovat mukana lisäksi tarra-arkkien hinnat ja siivoukset. Kirppismaksut voi vähentää myös tilityksistä.


KASSA

Kassassa ovat vain tärkeimmät perustoiminnot. Tuotteet lisätään ensisijaisesti lukemalla viivakoodi ja syöttämällä hinta. Vanha tapakin toimii mainiosti, eli syötetään pöytänumero, tuotteen numero (ei pakollinen) ja hinta, jonka jälkeen enter. Sitten vain seuraava tuote :)

Kappalemääriä ja alennuksia voit muuttaa lennossa. Maksut käteisenä tai millä tahansa maksukortilla!
 

  

   
 


Hyvä järjestelmä säästää monta asiaa, aikaa ja rahaa, mutta
ennen kaikkea yrittäjän
hermoja ;-)

Enää ei tarvitse tuhrata maalarin-teippien kanssa, vain pieni luku viivakoodista ja se on siinä. Samalla kun ostava asiakas saa asiallisen kuitin, on myös pöydän myyjän myynnit ajan tasalla. Ja
toki myös yrittäjän provisiotienestit ovat ajan tasalla, ilman sekuntiakaan ylimääräistä työtä.

Uusi asiakas saa sopimuksen ja ohjeet omalla nimellään, yhdellä hiiren klikkauksella.

Pöytävaraukset, satunnaiset, vakituiset, toistaiseksi varatut, kaikkea näitä voit hallita ja
katsella, myös visuaalisesti, helposti ymmärrettävässä muodossa.

Asiakkaan viimeinen päivä on
usein ale-päivä. Olkoon vaikka kuinka monta alejuttua, kassajärjestelmä pitää niistä kaikista huolta.

Näet myös käyrän pöytien käyttöasteesta, tiedät, milloin on tulossa hiljainen aika keksiäksesi valmiiksi piristäviä tempauksia.

Mitä sitä ennen käytettiinkään, kun ei ollut NBR - KirKas ohjelmaa??
 

KirKas ja Yomani maksupääte tulevat hyvin toimeen keskenään.

TILITYKSET

Tilitysten teko on joustavaa ja nopeaa. Voit esikatsella tilityksiä ja tulostaa näistä väliraportin asiakkaalle.

Tilityksistä vähennetään kirpparille maksettavat palkkiot, pöytävuokrat, siivoukset, tarra-arkit. Nämä voidaan myös jättää vähentämättä, jos asiakkaan kanssa sovitaan niiden maksu vaikkapa seuraavalla kerralla. Tai asiakas haluaa maksaa ne erikseen, sekin käy.

Kimppapöytäläiset saavat myös omat raporttinsa myynneistä.

Tilitys voidaan maksaa kassasta, kassakaapista tai pankkitilille. Asiakas saa kaikesta asialliset raportit ja jälleenmyyjä myös alvilaskennat lisäksi omaan kirjanpitoonsa.

 

 

 
HYÖDYLLISIÄ TIETOJA

Jos olet sopinut asiakkaan kirpputorin hoitavan pöytien siivouksen, näet päivittäin luettelon siivottavista pöydistä. Kun siivous on tehty, ruksi oikeaan kohtaan ja painat vain -painiketta.

Toinen lista näyttää tänä päivänä päättyvät pöytävuokrat.

Kolmas lista näyttää kaikki vapaat pöydät ja kaksoisnäpäyttämällä pöydän numeroa, varausikkuna avautuu valmiina vastaan-ottamaan varauksia.

Asiakkaan kanssa voidaan sopia automaattisesta tilityksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että kun myynti ylittää sovitun summan, kirpputorin yrittäjä tilittää rahat ilman eri pyyntöä. Ohjelma seuraa myyntien kehitystä ja alimmaisessa ikkunassa ilmoittaa, milloin tavoitemyynti on saavutettu.

 

KirKas -
Kirppiksien hallintaan!

Ohjelma on toteutettu yhteistyössä olemassa olevien kirpputorien kanssa. Ohjelmaan on tuotu vain tarpeellisia ominaisuuksia, jolloin ylimääräistä opeteltavaa ei ole. Jo tämänkin vuoksi ohjelman käyttöönotto onnistuu helposti ja nopeasti.

Eikä vähäisimpänä tekijänä oppimisessa ole ohjelman neuvova luonne. Useassa ikkunassa on toimintaohjeita ja osa ohjeista on käytönaikaista, eli ohje kertoo selkeästi mitä milläkin hetkellä tapahtuu. 

 

   

 

TILANNEKATSAUS NOPEASTI

Asiakkaan kysyessä paljonko pöytä on myynyt, annat ohjelman pääikkunassa pöytänumeron. Voit välittömästi kertoa tilittämättömän myynnin määrän ja samalla näet paljonko on kertynyt kirppismaksuja (pöydän vuokra, -siivous ja tulosteet).

Asiakkaalla voi olla useita pöytiä, tässä lasketaan
kaikkien pöytien myynnit ja maksut yhteensä.

 
PÖYTÄVARAUSTEN TEKO

Pöytävarausten teko ei enää voisi helpompaa olla. Valitaan asiakas ja pöytä, sitten vain valitaan aloitus- ja päättymispäivä ja valmista on.

Asiakas voi myös tehdä varauksen toistaiseksi, jolloin ohjelma jatkaa pöydän varausta automaattisesti siihen saakka kunnes varaus lopetetaan.    
 

 

  

 


PÖYTIEN VUOKRAUSASTE

Ohjelma näyttää montako prosenttia pöydistä on ollut vuokrattuna päivittäin.

Suurennuslasi -painiketta painamalla näet myös, mitkä pöydät olivat vuokrattuja antamasi päivämäärän mukaan ja näet myös, kuka pöydän vuokraaja on ollut.

Hyödyllistä perustietoa, tämän avulla voit esim. suunnitella tapahtumia,
tarjouksia, tempauksia ja mitä vaikka, hiljaisimmille jaksoille!

 

 
  PÖYTIEN PERUSTIEDOT

Pöytien määrää on rajoitettu, yläraja on 9990 pöytää, riittää varmaan sullekin ;-)

Jokaiselle pöydälle voidaan asettaa oma yksilöllinen hinta. Jos hintaa ei anneta, käytetään yrityksen perustiedoissa annettua pöydän perushintaa.

Pöydälle voi määritellä provisioprosentin, kirpparin pitäjä saa provision mukaisen osuuden myynneistä. Joku haluaa maksaa pöytävuokran kokonaan myyntien provisioilla ja silloin puhutaan "vakiovuokraajasta" (ei pöytävuokraa). Pöytä on varattuna ko. henkilölle siihen saakka, kunnes se irtisanotaan. Provisiot kilahtavat kirpparin laariin reaaliajassa.

Pöydälle voidaan antaa myös erikoispöydän status. Tällöin normaalipöydän vuokraaja saa erikoispöydän edullisemmin. Erikoispöytä voi olla vaikka tila / lavapaikka lattialta.

 



 

 

 

 

VIIVAKOODIARKIT JA -TARRAT

Viivakoodien tulostamien käy kuin leikki. Valitset asiakkaan ja asiakkaan varaaman pöydän ja painat Tulosta -painiketta.

Yrityksen perustiedoissa voit määritellä viivakoodiarkin hinnan, tavalliselle paperille, sekä tarra-arkille omansa. Tulostettaessa hinta siirtyy velaksi asiakkaalle joka pöytävuokramaksun yhteydessä maksetaan.

Arkin pystysarakkeille voi antaa esitäytetyt hinnat, mikäli asiakkaalla on erinomaisen paljon yhdenhintaisia tuotteita.

Ohjelma pitää lukua tulosteista per asiakas ja osaa jatkaa aina siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.

   

YHDEN TUOTTEEN VIIVAKOODI

Asiakas voi tuoda myyntiin yksittäisen tuotteen, normaalisti se on joko arvokas (vitriinissä) tai liian suuri pöydälle laitettavaksi (lattia, lavapaikka).

Yksittäistuotteelle voidaan antaa nimi ja selite ja hinta.

Toimii hyvin myös jälleenmyyjillä ja provisio kirpparin pitäjälle tulee kuin manulle illallinen :)

Hintakyltin saa myös tulostettua, kokoa A4. Malli kuvan vieressä.

 

 

 

 
            Tuotteen hintakyltti asiakkaalle
 

 

RAPORTIT KIRJANPITÄJÄLLE

Kirjanpitäjä haluaa tietää miten raha on liikkunut kirpputorin, asiakkaiden ja yrittäjän välillä. Luotettavilla ja kattavilla raporteilla kirjanpitäjä ja viranomaiset pidetään tyytyväisinä. Myös yrittäjä itse on jatkuvasti tilanteen tasalla, ohjelma kertoo sentilleen mikä kuuluu yrittäjälle, mikä asiakkaille.

Raportit saat
 - kaikista myynneistä
 - pöytävuokrista
 - provisioista
 - omien tuotteiden myynneistä (alvit eroteltu)
 - laskutetuista, laskuluettelo
 - avoimista ja suoritetuista laskuista

Ja uusimmassa versiossa saat nyt kaiken aineiston kirjanpitäjälle yhden painikkeen painalluksella. Kaikki tarvittava tulostuu yhdelle paperille.

 


KirKas
-kirppisohjelmalla voit tehdä paljon muutakin, kuten

  - tehdä laskuja, seurata suorituksia, muistuttaa erääntyneistä

  - lähettää asiakasrekisterin mukaan sähköposteja, tiedotteita,
    tarjouksia, kampanjoita

  - päivittäiset kassaraportit ja tiedät aina paljonko kassassa ja
    kassakaapissa on rahaa, ennen ja kaikkien tilitysten jälkeen

  - tulostaa kirpparin ohjeet ja säännöt uusille asiakkaille
    yhdellä klikkauksella

  - tehdä omat matkalaskut ja pitää ajopäiväkirjaa

  - katsoa tilastoista mikä pöytä on suosituin tai myynyt eniten,
    montako prosenttia on ollut vuokrattuna tai paljonko missäkin
    on myyntitapahtumia.


Jos kiinnostuit,
ota epäröimättä yhteyttä, saat
kaiken tämän hintaan 45 € / kk (alv 0%)

TILAASOITA  TAI  LÄHETÄ PALAUTETTA

TYÖVUOROLISTA

Työvuorolistan tekeminen on aina ollut työlästä, vaan nyt se asia korjataan, tämä on jo hauskaa!

Samalla näet työvoiman aiheuttamat kulut suhteutettuna yrityksesi liikevaihtoon, jos tulee laitettua liian paljon tunteja, näet punaista!

Ja työntekijät arvostavat selkeitä listoja.

 

 

 


Navigo Brahen valmistamat ohjelmat on kehitetty ja tehty Suomessa (1995 ->) ja yritys on täysin suomalaisessa omistuksessa oleva ohjelmistotalo.
Monipuoliset raportoinnit, uudistuvat ja selkeät ohjelma hyvän ja luotettavan palvelun kera ovat asiakkaidemme arvostamia ominaisuuksia.
Oikeudet Navigo Brahe Oy, 1987 - 2016.